Jawel, dit jaar organiseren we alweer de 4e editie van de Daihatsu meeting!
Hoe werkt het? Simpel: heb je een Daihatsu, kom gezellig langs! Ook Daihatsu fanaten zijn welkom, maar als je een auto van een ander merk hebt, zouden we willen verzoeken de auto iets verderop neer te zetten (er is ruimte zat!). Zo houden we alle Daihatsu's mooi op een rijtje, dat staat natuurlijk het leukst op de foto's!
We willen beginnen rond 12:00 en de zitting opheffen rond 17:00, een mooie tijd om alle Daihatsu's te aanschouwen, lijkt ons.
Er zal geen rit plaatsvinden.